Odmęty grozy (Parowiec Atlantica płynie do Bostonu) gra od REBEL.
Design planszy, figurek i kart do gry został zaprojektowany tak, by oddać klimat opowieści Lovecrafta. Kolorystyka gry utrzymana jest w stonowanych, mrocznych barwach. Figurki stworów, które są dołączone do zestawu, zostały wykonane z dbałością o najmniejsze detale, by imitować makabryczność przedwiecznych. Plansza zawiera elementy graficzne, które naśladują obecne w literaturze grozy tajemnicze znaki i schematy. Całość zapakowana jest w solidne pudło, na którym znajdują się grafiki obrazujące mityczne postaci.
ROZGRYWKA:
losowość: 3/6
interakcja: 5/6
złożoność: 3/6
ZAWARTOŚĆ:
instrukcja
kompendium zasad
plansza z 4 wskaźnikami zasobów
22 plastikowe figurki potworów
10 arkuszy postaci
3 arkusze pomocy zdrajcy
6 arkuszy pomocy graczy
10 pionków postaci
żeton aktywnego gracza
4 znaczniki zdrajcy
9 żetonów pasażerów
kość ośmiościenna
żeton podróży
żeton rytuału
14 kart lojalności
70 kart Mitów
2 karty tytułów
20 kart zaklęć
20 kart nawigacji
20 kart przedmiotów
9 kart uszkodzeń statku
10 kart wyczynów
126 kart umiejętności
DODATKOWO W ZESTAWIE:
Instrukcja_Odmety-grozy.pdf
Kompendium-zadad_Odmety-grozy.pdf
LICZBA OSÓB: 3 - 6 osób
WIEK: 14+
CZAS ROZGRYWKI: 120 - 240 minut
Do kart można dokupić koszulki.
Odmęty grozy to rozbudowana, angażująca gra planszowa z motywem zdrajcy, gdzie uczestnicy nie mogą ufać sobie nawzajem, a mimo to muszą uparcie dążyć do wskazanego celu. Przesiąknięta klimatem rodem z twórczości H.P. Lovecrafta, pełna unikatowych postaci z ciekawymi historiami, rozgrywka zapewnia mnóstwo emocji i zmusza graczy do nieustannego analizowania sytuacji i podejmowania ryzyka. Choć dowodzą wspólnie, muszą zachować czujność i wykazać się dużym sprytem, aby uratować statek przed pójściem na dno.
Design planszy, figurek i kart do gry został zaprojektowany tak, by oddać klimat opowieści Lovecrafta. Kolorystyka gry utrzymana jest w stonowanych, mrocznych barwach. Figurki stworów, które są dołączone do zestawu, zostały wykonane z dbałością o najmniejsze detale, by imitować makabryczność przedwiecznych. Plansza zawiera elementy graficzne, które naśladują obecne w literaturze grozy tajemnicze znaki i schematy. Całość zapakowana jest w solidne pudło, na którym znajdują się grafiki obrazujące mityczne postaci.
ROZGRYWKA:
losowość: 3/6
interakcja: 5/6
złożoność: 3/6
ZAWARTOŚĆ:
instrukcja
kompendium zasad
plansza z 4 wskaźnikami zasobów
22 plastikowe figurki potworów
10 arkuszy postaci
3 arkusze pomocy zdrajcy
6 arkuszy pomocy graczy
10 pionków postaci
żeton aktywnego gracza
4 znaczniki zdrajcy
9 żetonów pasażerów
kość ośmiościenna
żeton podróży
żeton rytuału
14 kart lojalności
70 kart Mitów
2 karty tytułów
20 kart zaklęć
20 kart nawigacji
20 kart przedmiotów
9 kart uszkodzeń statku
10 kart wyczynów
126 kart umiejętności
DODATKOWO W ZESTAWIE:
Instrukcja_Odmety-grozy.pdf
Kompendium-zadad_Odmety-grozy.pdf
LICZBA OSÓB: 3 - 6 osób
WIEK: 14+
CZAS ROZGRYWKI: 120 - 240 minut
Do kart można dokupić koszulki.
Odmęty grozy to rozbudowana, angażująca gra planszowa z motywem zdrajcy, gdzie uczestnicy nie mogą ufać sobie nawzajem, a mimo to muszą uparcie dążyć do wskazanego celu. Przesiąknięta klimatem rodem z twórczości H.P. Lovecrafta, pełna unikatowych postaci z ciekawymi historiami, rozgrywka zapewnia mnóstwo emocji i zmusza graczy do nieustannego analizowania sytuacji i podejmowania ryzyka. Choć dowodzą wspólnie, muszą zachować czujność i wykazać się dużym sprytem, aby uratować statek przed pójściem na dno.
GRY
-
Przedział wiekowy:
14+