Wykorzystaj nowoczesne technologie w tropieniu przestępców
Jest rok 2400. Nazywasz się Kalia Lavel. Jako świetnie wyszkolona cyberagentka chciałaś zajmować się zwalczaniem przestępczości, jednak szybko zrozumiałaś, że twoim przełożonym zależy wyłącznie na własnych korzyściach. Odeszłaś ze służby i nie należysz już do elitarnej jednostki BelCor. Nie masz teraz odznaki ani cybernetycznych implantów. Szukając sprawców zbrodni, możesz liczyć jedynie na siebie…
„Kroniki Zbrodni: 2400” to samodzielna gra dla 1-4 graczy. Akcja toczy się w futurystycznym świecie, pośród zatopionych w neonach uliczek, po których przechadzają się androidy i naszpikowani cyberwszczepami ludzie. Gracze będą eksplorować Paryż jak nigdy dotąd, od lepkich i dusznych slumsów, aż po nieskazitelne obszary korporacji zamknięte w olbrzymich półprzezroczystych kopułach.
W „Kronikach Zbrodni: 2400” bohaterka może używać cybernetycznych implantów oraz przenosić się do specjalnych lokacji w cyberprzestrzeni. Podczas rozmowy z awatarem, nigdy nie można być jednak pewnym kim jest ukrywająca się pod nim osoba. Akcje w wirtualnym świecie zużywają energię, którą bohaterka musi uzupełniać w lokacji startowej.
Zawartość:
40 kart postaci
38 kart kategorii dowodów rzeczowych
15 kart obiektów specjalnych
7 dwustronnych kart lokacji
1 karta lokacji startowej
4 karty implantów
1 plansza na implanty
1 karta kruka
1 plansza na dowody rzeczowe
instrukcja
Jest rok 2400. Nazywasz się Kalia Lavel. Jako świetnie wyszkolona cyberagentka chciałaś zajmować się zwalczaniem przestępczości, jednak szybko zrozumiałaś, że twoim przełożonym zależy wyłącznie na własnych korzyściach. Odeszłaś ze służby i nie należysz już do elitarnej jednostki BelCor. Nie masz teraz odznaki ani cybernetycznych implantów. Szukając sprawców zbrodni, możesz liczyć jedynie na siebie…
„Kroniki Zbrodni: 2400” to samodzielna gra dla 1-4 graczy. Akcja toczy się w futurystycznym świecie, pośród zatopionych w neonach uliczek, po których przechadzają się androidy i naszpikowani cyberwszczepami ludzie. Gracze będą eksplorować Paryż jak nigdy dotąd, od lepkich i dusznych slumsów, aż po nieskazitelne obszary korporacji zamknięte w olbrzymich półprzezroczystych kopułach.
W „Kronikach Zbrodni: 2400” bohaterka może używać cybernetycznych implantów oraz przenosić się do specjalnych lokacji w cyberprzestrzeni. Podczas rozmowy z awatarem, nigdy nie można być jednak pewnym kim jest ukrywająca się pod nim osoba. Akcje w wirtualnym świecie zużywają energię, którą bohaterka musi uzupełniać w lokacji startowej.
Zawartość:
40 kart postaci
38 kart kategorii dowodów rzeczowych
15 kart obiektów specjalnych
7 dwustronnych kart lokacji
1 karta lokacji startowej
4 karty implantów
1 plansza na implanty
1 karta kruka
1 plansza na dowody rzeczowe
instrukcja