X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.nasza księgarnia
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Seria gier edukacyjnych wspierających uczniów, rodziców i nauczycieli dzięki sprytnej metodzie ZZZ: Zagraj–Zrozum–Zapamiętaj. Każda gra w serii pomaga opanować 1 zagadnienie lub rozwiązać 1 problem szkolny z danego przedmiotu lub dziedziny wiedzy, np. nauka liczenia, odmiana przez przypadki czy czasowniki modalne w języku angielskim. W podejmowaniu szkolnych wyzwań pomagają nam uczeń o imieniu Spryciula i jego ekspercki zwierzyniec, którzy chętnie dzielą się wiedzą. Z tą ekipą wiedza sama wchodzi do głowy. I to bez podręczników. Pierwsza gra tej serii to matematyczna gra karciana, w której Spryciula wraz ze szczurem Matemateuszem plują pestkami z arbuza i wygryzają dziury w serze. Wszystko po to, by nauka dodawania i odejmowania w pierwszej klasie szkoły podstawowej kojarzyła się wyłącznie z przyjemnością.
Cechy produktu:
- 2 poziomy trudności,
- dodawanie i odejmowanie do 20,
- poradnik z pomysłami na gry i zabawy,
- doskonałe uzupełnienie tradycyjnych metod nauki i liczenia.
Zawartość opakowania:
- 160 kart do gry.
Wymiiary opakowania: 13,5x19x4cm
Czas rozgrywki: około 10-30 minut
Liczba graczy: 2-4
Wiek: 7+
Cechy produktu:
- 2 poziomy trudności,
- dodawanie i odejmowanie do 20,
- poradnik z pomysłami na gry i zabawy,
- doskonałe uzupełnienie tradycyjnych metod nauki i liczenia.
Zawartość opakowania:
- 160 kart do gry.
Wymiiary opakowania: 13,5x19x4cm
Czas rozgrywki: około 10-30 minut
Liczba graczy: 2-4
Wiek: 7+
GRY
-
Płeć:
chłopiec, dziewczynka
-
Przedział wiekowy:
7+
-
Wymiary:
13,5x19x4 cm