Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha.
Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak wytrzymałości i pancerzy oraz słaba mobilność.
UWAGA: Missisipi jest dodatkiem do gry Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Nr katalogowy:
80750
Akcesoria w zestawie:
- 35 żetonów armii,
- Znaczniki ran, frakcji, sieci
- 1 woreczek strunowy
- 1 instrukcja
Pozostałe parametry:
Wymiary opakowania: 28 x 7 x 19 cm
Zabawki
-
Czas gry:
30
-
depth:
20
-
height:
130
-
Max. liczba graczy:
4
-
Min. liczba graczy:
2
-
Płeć:
Dziewczynki, Chłopcy
-
Rodzaj:
Strategiczne i ekonomiczne
-
Wersja językowa:
Polska
-
width:
100
-
Wymagania wiekowe:
10