Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli.
Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną.
Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest za zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.
Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów.
Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu.
Rada taktyczna: Otocz najszybciej jak się da swój Sztab jednostkami Sieciarzy i strzelców, by mogły się one poruszać i obracać dzięki specjalnej cesze Sztabu.
Uwaga: Smart jest dodatkiem do gry Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Nr katalogowy:
80781
Akcesoria w zestawie:
- 35 żetonów armii,
- Znaczniki ran, frakcji, sieci
- 1 woreczek strunowy
- 1 instrukcja
Pozostałe parametry:
Wymiary opakowania: 10 x 13 x 2 cm
Zabawki
-
Czas gry:
30
-
depth:
20
-
height:
100
-
Max. liczba graczy:
4
-
Min. liczba graczy:
2
-
Płeć:
Dziewczynki, Chłopcy
-
Rodzaj:
Strategiczne i ekonomiczne
-
Wersja językowa:
Polska
-
width:
130
-
Wymagania wiekowe:
10