Gra Kroniki Zachodniego Królestwa
Kroniki Zachodniego Królestwa to dodatek do trzech podstawowych wersji gry: Architektów, Paladynów i Wicehrabiów Zachodniego Królestwa. Umożliwia dwa nowe tryby rozgrywki, w dodatku zupełnie różniące się od siebie.. Do rozgrywki wymagane są gry Architekci Zachodniego Królestwa, Paladyni Zachodniego Królestwa, Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa.
Kroniki Zachodniego Królestwa to dodatek do trzech gier strategicznych z serii Zachodnie Królestwa - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie - wprowadzający tryb kampanii do tych zaawansowanych eurogier. Gracze rozgrywają kolejno każdą z gier serii, a ich sukcesy pozwalają na zebranie cennych ksiąg i zyskanie przewagi w dalszej rozgrywce. Kroniki wnoszą też tryby gry kooperacyjnej do każdej z gier serii Zachodnie Królestwa (gracze wspólnie rywalizują z nikczemnym Namiestnikiem - AI), a także dodatkowe elementy do wykorzystania w zwykłej rozgrywce w planszówkach - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Wicehrabiowie zachodniego królestwa.
Nr katalogowy:
Akcesoria w zestawie:
- 2 plansze Ksiąg
- 6 Ksiąg Architektów
- 6 Ksiąg Paladynów
- 6 Ksiąg Wicehrabiów
- 3 Księgi Herbów
- 3 żetony Herbów
- 20 Robotników Namiestnika
- Komponenty trybu kooperacji Architektów
- Komponenty trybu kooperacji Paladynów
- Komponenty trybu kooperacji Wicehrabiów
- Instrukcja
Pozostałe parametry:
Zabawki
-
Baterie w zestawie:
Nie
-
Czas gry:
120
-
depth:
40
-
height:
235
-
Max. liczba graczy:
4
-
Min. liczba graczy:
2
-
Płeć:
Chłopcy, Dziewczynki
-
Produkt na baterie:
Nie
-
Rodzaj:
Planszowe
-
Wersja językowa:
Polska
-
width:
145
-
Wymagania wiekowe:
12
-
Zasilanie:
Nie dotyczy