Przyjaciele. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka. Gra dla najmłodszych.
Gracze po kolei rzucają kostką ze strzałkami wskazującą żeton zwierzątka domowego, który można zebrać. Zbieramy je do siebie, albo przekazujemy innym graczom jeśli mają choć jeden żeton danego zwierzątka. Pod koniec gry, kiedy skończy się możliwość dobierania żetonów, gracze liczą punkty z posiadanych trójek kafelków. Ten który ma ich najwięcej, wygrywa grę.
Dwa poziomy trudności pozwolą dostosować grę do wieku i umiejętności graczy.
Nr katalogowy:
60097
Akcesoria w zestawie:
Pozostałe parametry:
Zabawki
-
Baterie w zestawie:
Nie
-
Czas gry:
15
-
depth:
52
-
height:
200
-
Max. liczba graczy:
4
-
Min. liczba graczy:
2
-
Płeć:
Chłopcy, Dziewczynki
-
Produkt na baterie:
Nie
-
Rodzaj:
Edukacyjne, Rodzinne i towarzyskie
-
Wersja językowa:
Polska
-
width:
200
-
Wymagania wiekowe:
2
-
Zasilanie:
Nie dotyczy