Wczytuję dane...
Model: 829077
Czas wysyłki 48 godzin
Dostępność produktu:
Produkt dostępny!
Producent: lucrum games

ŚMIERTELNI WROGOWIE SZYKUJĄ SIĘ PRZECIWKO TOBIE. TWÓJ LUD JEST GOTOWY, ABY SPROSTAĆ WYZWANIU! STWÓRZ HISTORIĘ CYWILIZACJI.

W twoich rękach spoczywa los jednej z wielkich cywilizacji. Podbijaj nowe terytoria, twórz wiekopomne wynalazki, rozwijaj naukę i kulturę. Wybierz jedną z ośmiu różnorodnych nacji, każda ma swój unikatowy styl i wymaga innego podejścia. Prowadź swój lud tak, aby z małego plemienia barbarzyńców przekształcił się w potężne imperium. Uważaj jednak, zbyt gwałtowne zmiany prowadzą do buntów, które mogą zachwiać twoją cywilizacją, a zbyt wolny rozwój pozostawi cię w tyle za wrogami i pozostanie po was tylko wzmianka w annałach historii.

Imperium: Legendy to gra karciana, w której prowadzimy wybraną przez siebie cywilizację, aby stała się dominującym imperium. W trakcie gry dokonujemy wyborów dotyczących postępu naukowego i kulturalnego, podbijamy nowe ziemie i dbamy o równomierny rozwój. Każda z wybranych cywilizacji jest asymetryczna i może być dowolnie zestawiana. Do wyboru mamy: Arturian, Atlantydów, Egipcjan, Maurjów, Minojczyków, Olmeków, Qin i Utopian. W każdym pudełku znajdziecie również przeciwnika do rozgrywki solo.

NOTKA HISTORYCZNA

Imperium to gra, której warstwa fabularna jest mocno oparta na dziejach narodów i imperiów pojawiających się w historii świata w okresie 3100 p.n.e. 1066 n.e. Pomimo iż w początkowym etapie projektu dokładność historyczna i chęć wiernego odwzorowania znanych i zbadanych faktów były najwyższym priorytetem, to jednak w procesie tworzenia stopniowo ustępowały miejsca potrzebom dostosowania ich do mechaniki gry. Mechanika budowania talii jest bez wątpienia całkowicie abstrakcyjna, a idea ciągłego i nieuniknionego przeobrażania się narodów w imperia jest w swojej istocie niezgodna z faktami historycznymi.

Co więcej terminy występujące w grze, takie jak barbarzyńska, imperialna czy archaiczna, nie odnoszą się bezpośrednio do historii, a są terminami stworzonymi na potrzeby me- chaniki gry. Podobnie jak sformułowanie nacja nie określa niekiedy prawdziwych ludów znanych z historii świata. Atlantydzi, Arturianie czy Utopijczycy to fikcyjne, mityczne narody. Minojczycy, Grecy i Macedończycy, choć reprezentują różne nacje, wywodzą się z antycznych ludów dzisiejszej Grecji i Macedonii. Nacja Qin obejmuje nie tylko dynastię Qin, znaną z chińskiej historii, ale także dynastię Zhou i Okres Walczących Królestw. Żadna z używanych w grze talii, reprezentujących nacje, nie jest w stanie w pełni oddać złożoności, a także bogactwa kulturowego i historycznego narodu, który reprezentuje.

Nr katalogowy:

00167              

Akcesoria w zestawie:

  • 29 kart Arturian
  • 22 karty Atlantydów
  • 23 karty Egipcjan
  • 24 karty Maurjów
  • 23 karty Minojczyków
  • 26 kart Olmeków
  • 25 kart Qin
  • 21 kart Utopijczyków
  • 83 karty wspólne
  • Rynek składający się z 3 płytek
  • 1 karta przesilenia
  • 4 karty systemu
  • 21 żetonów zaznaczenia
  • 18 żetonów akcji
  • 6 żetonów trybu solo
  • 1 kość sześcienna
  • 39 żetonów zasobów
  • 39 żetonów populacji
  • 39 żetonów postępu

Pozostałe parametry:

Wymiary opakowania: 27,5 x 19 x 6,5 cm

Zabawki

  • Baterie w zestawie: 

    Nie

  • Czas gry: 

    120

  • depth: 

    65

  • height: 

    280

  • Max. liczba graczy: 

    4

  • Min. liczba graczy: 

    1

  • Płeć: 

    Chłopcy, Dziewczynki

  • Produkt na baterie: 

    Nie

  • Rodzaj: 

    Strategiczne i ekonomiczne

  • Wersja: 

    Podstawa

  • Wersja językowa: 

    Polska

  • width: 

    190

  • Wymagania wiekowe: 

    14

  • Zasilanie: 

    Nie dotyczy