Gra Ukryta tożsamość
Przyjmij jedną z tajemniczych tożsamości i spraw, by inni odgadli, kim jesteś. Przedstaw swoją postać najlepiej, jak potrafisz, używając kart z piktogramami. Korzystaj z nich oszczędnie, bo każdej rundzie wcielisz się w nowego bohatera, a liczba Twoich kart będzie maleć! Czy jesteś w stanie działać jako sprawny informator i bystry obserwator jednocześnie?
Ukryta tożsamość to niebanalna gra skojarzeniowa, w której wykorzystujemy karty z prostymi grafikami, by przekazać innym graczom informację o tym, w jaką postać się wcielamy. W tym samym czasie obstawiamy możliwe tożsamości innych graczy, musimy więc nie tylko celnie dobierać swoje skojarzenia, ale też trafnie interpretować podpowiedzi pozostałych.
Na czym to polega?
- W każdej rundzie wykładamy w odpowiednich miejscach 8 losowych kart postaci.
- Każdy z uczestników otrzymuje 1 z kluczy z numerem odpowiadającym karcie, określającej ukrytą tożsamość.
- Naszym zadaniem jest naprowadzenie innych, aby odgadli, o którą postać chodzi. W tym celu wykorzystujemy specjalne karty piktogramów. Każde z nas zaczyna z 10 kartami i nie będzie dobierało kolejnych! Cała rozgrywka trwa 4 rundy, warto więc rozsądnie dysponować swoimi obrazkami.
- W danej rundzie możemy wykorzystać od 1 do 3 piktogramów. Umieszczamy je w specjalnych sejfach po wybranej stronie: zielonej, aby poinformować, jaka jest nasza postać lub czerwonej, aby poinformować, jaka nie jest.
- Wszyscy gracze równocześnie i w tajemnicy obstawiają tożsamości przeciwników.
- Gdy każdy odda swoje głosy, przyznawane są punkty. Gracz otrzymuje po 1 punkcie za każdą poprawnie odgadniętą postać innego gracza oraz za każdego przeciwnika, który poprawnie odgadł jego postać.
- Zwycięża osoba, która po 4 rundach zgromadzi najwięcej punktów.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Podobają Ci się kalambury, ale nie lubisz wychodzić na środek i wymachiwać rękami przed całą grupą? Ukryta tożsamość jest dla Ciebie! Tutaj również musimy wykazać się umiejętnością niebanalnej komunikacji, a wszystkie informacje przekazujemy za pomocą obrazków.
- Gra pozwala ćwiczyć nieszablonowe myślenie i skojarzenia, a ponadto pozwala jeszcze lepiej poznać naszych znajomych. Obserwowanie, jakimi drogami błądzą ich umysły, może być tyleż cenne, co zabawne i zaskakujące!
- Oprócz zwykłej rozgrywki, w której każdy gromadzi punkty dla siebie, instrukcja opisuje też specjalny tryb współpracy.
Nr katalogowy:
FUSEC-PL R0 1
Akcesoria w zestawie:
- Plansza
- 8 x Sejf
- 8 x Tajemniczy klucz
- 8 x Znacznik
- 8 x Żeton punktacji o wartości 30
- 64 x Klucz do głosowania (po 8 dla każdego z graczy)
- 90 x Dwustronna karta z piktogramami
- 150 x Dwustronna karta postaci
- Instrukcja
Pozostałe parametry:
Zabawki
-
Baterie w zestawie:
Nie
-
Czas gry:
30
-
depth:
60
-
height:
230
-
Materiał:
Papier / Makulatura, Tektura
-
Max. liczba graczy:
8
-
Min. liczba graczy:
3
-
Płeć:
Chłopcy, Dziewczynki
-
Produkt na baterie:
Nie
-
Rodzaj:
Rodzinne i towarzyskie, Planszowe
-
Wersja:
Podstawa
-
Wersja językowa:
Polska
-
width:
230
-
Wymagania wiekowe:
12
-
Zasilanie:
Nie dotyczy