Rodzinna gra typu roll & write z elementami push your luck (testowania szczęścia). Celem jest narysowanie najstraszniejszego potwora. Wygrywa ten, kto jako pierwszy przekroczy krawędź Strachomierza. Jak stworzyć najbardziej przerażającego potworka? Po kawałku! Rzuć kostkami, wybierz jedną z nich, a następnie dorysuj swojemu potworowi wylosowaną część ciała. Bądź uważny i obserwuj, jak rośnie poziom Strachomierza! Ta rodzinna gra nie tylko rozwija motorykę małą i wyobraźnię, ale także bawi procesem twórczym. Zwycięstwo cieszy tu bowiem równie mocno, co własnoręcznie zaprojektowany, fantastyczny i za każdym razem unikalny potworek.
Co rozwija:
- Wyobraźnię
- Rysowanie
- Motorykę małą
- Strategię
Główne atuty:
- Atrakcyjny, trójwymiarowy Strachomierz
- Granie i rysowanie w jednym
- Atmosfera emocjonującego wyścigu
- Gra niezależna językowo
- Daje radość nie tylko ze zwycięstwa, ale z porównywania stworzonych przez graczy potworów
Zasady gry:
- Wybierz jedną z kostek ze wspólnej puli.
- Zakreśl jej atrybut i narysuj go swojemu potworowi.
- Zdecyduj, kiedy żeton straszenia dobrać za dany atrybut i włóż go do Strachomierza.
- Jeśli nie możesz dobrać kości, narysuj tło i dobierz jego żeton.
- Grę wygrywa gracz, którego potwór pierwszy przekroczy skalę Strachometru.
Nr katalogowy:
57148
Akcesoria w zestawie:
- 5 kostek z obrazkami
- 1 bloczek z 50 arkuszami (100 wzorów)
- 1 żeton Pierwszego Gracza
- 4 żetony graczy
- 1 plansza na żetony
- 1 Strachomierz
- 18 żetonów z obrazkami
- 10 żetonów tła
- 4 ołówki
Pozostałe parametry:
Wymiary opakowania: 22 × 22 × 4 cm
Zabawki
-
Baterie w zestawie:
Nie
-
Czas gry:
20
-
depth:
42
-
height:
220
-
Max. liczba graczy:
4
-
Min. liczba graczy:
2
-
Płeć:
Chłopcy, Dziewczynki
-
Produkt na baterie:
Nie
-
Rodzaj:
Rodzinne i towarzyskie
-
Wersja:
Podstawa
-
Wersja językowa:
Polska
-
width:
220
-
Wymagania wiekowe:
5
-
Zasilanie:
Nie dotyczy