Wczytuję dane...
Model: 926693
Czas wysyłki 48 godzin
Dostępność produktu:
Produkt dostępny!
Producent: Portal Games

Jakub Wędrowycz: Upiorne Wczasy

Kultowa seria Andrzeja Pilipiuka powraca jako gra karciana!
Jakub Wędrowycz: Upiorne wczasy to samodzielna kooperacyjna gra karciana, w której razem z przyjaciółmi wcielasz się w Jakuba i jego ekipę, by wspólnie tłuc potwory, bronić wakacyjnych zakątków i pochłaniać hektolitry ożywczego samogonu. Co turę zagrywasz kartę, namawiasz kompana na jej wsparcie, a potem liczysz na to, że potwór nie odda za mocno!

Wędrowycz jak żywy
Niepowtarzalny humor i klimat książek Andrzeja Pilipiuka - tym razem na kartach tej niepowtarzalnej gry! Wszystko zilustrowane jak należy przez Andrzeja Łaskiego, Hannę Kuik i Macieja Simińskiego.

Kooperacja lub mogiła!
Będzie przyjemnie, ale nie będzie łatwo - albo zabierzecie się do roboty jako zespół, albo będzie to najkrótsza przygoda w Wojsławicach.

Wyzwanie nie dla ogórków
Jak parę zasad zmienić w śmiertelne wyzwanie? Opanuj kilka akcji i system działania wrogów i możesz grać. Ale wygrać... to zupełnie inny temat. Tu trzeba się nakombinować!

Do kompletu lub samodzielnie
Masz i znasz Dziki Samogon, poprzednią Jakubową grę karcianą na tej mechanice? Rozbuduj ją o Upiorne Wczasy. Nie znasz? Też dobrze. Upiorne Wczasy to samodzielna gra i 100% zabawy w zabawie.

Wspólne tłuczenie potworów
Wciel się w rolę Jakuba, Semena, Piotrusia albo Urszulki i razem z przyjaciółki ruszaj tłuc potwory: Północnicę, Krwawą Syrenę i Króla Szczurów.

Karta za kartą
W każdej turze zagrywasz kartę z 2 akcjami: od ataków po egzorcyzmy i pędzenie bimbru. Twój kompan przy stole może wzmocnić jej działanie swoimi kartami.

Przeciwnicy i ich poplecznicy
Wrogowie działają dzięki reakcjom i atakom składającym się na wymagający, kąśliwy i wredny jak sam diabeł system gry.

Stawka większa niż pożycie
Albo uda się dopaść arcywroga i wypstrykać go z punktów życia, albo wygra gra i nastanie czas wściekłości i zemsty.

Nr katalogowy:

JWUW

Akcesoria w zestawie:

  • Licznik Przywódcy
  • 59 żetonów Życia
  • 34 żetony Nawiedzenia
  • 15 żetonów Flaszek
  • 10 żetonów Dezorientacji
  • 25 żetonów Pancerza
  • Żeton Pierwszego Gracza
  • Żeton Rozróby
  • Rozpiska Przywódców
  • Instrukcja

 

110 kart (63x88mm) w tym:

  • 4 karty Postaci
  • 48 kart Przedmiotu
  • 15 kart Ataku
  • 5 kart Przywódcy
  • 31 kart Poplecznika
  • 7 kart Lokacji

Pozostałe parametry:

Zabawki

  • Baterie w zestawie: 

    Nie

  • Czas gry: 

    45

  • depth: 

    60

  • height: 

    200

  • Materiał: 

    Papier / Makulatura

  • Max. liczba graczy: 

    4

  • Min. liczba graczy: 

    2

  • Płeć: 

    Chłopcy, Dziewczynki

  • Produkt na baterie: 

    Nie

  • Rodzaj: 

    Przygodowe, Gry karciane

  • Wersja: 

    Podstawa

  • Wersja językowa: 

    Polska

  • width: 

    200

  • Wymagania wiekowe: 

    14

  • Zasilanie: 

    Nie dotyczy