Armia, która ze sztuki przetrwania uczyniła sport walki
Ludzie Pustyni (Desert Tribes) to armia do Neuroshimy Hex, której siłą są zasadzki i znikanie przeciwnikom z oczu. Ukrywaj swoje jednostki, twórz z nich żetony Podłoża, wykorzystuj powiązane z tym efekty i wskocz znienacka w sam środek starcia, gdy rozpocznie się bitwa.
Opis fabularny armii
Że niby skoro to pustynia, to jest tu pusto, głucho, jedna wielka strefa śmierci? Dla normalsów - pewnie. Ale to, od czego giną przybysze, miejscowych zmienia w typów nie do zajechania. Uważaj na nich: ludzi pustyni, plemiona pustkowi, dzieci skażenia i żaru... Wszystkich tych, którzy ze sztuki przetrwania uczynili sport walki.
18-a armia
Osiemnasta dodatkowa armia do Neuroshimy Hex, jednej z najżywotniejszych gier planszowych na rynku!
Podłoże do boju!
Żetony Podłoża, w innych frakcjach raczej wisienka na torcie, tutaj zostają wykorzystane jako unikatowa zdolność armii i cały arsenał trików do dyspozycji gracza.
Pustynne sztuczki
Zasadzki wnoszą pakiet zdolności odpalanych podczas ukrywania jednostki: bola unieruchomi wroga, ukąszenie go zrani, a robal pozwoli wślizgnąć się pod inną jednostkę.
Mistrzowie uników
Wykorzystuj wyjątkową zdolność do unikania ciosów i zadbaj, by twoja jednostka zdołała zadziałać zgodnie z planem.
Do rozgrywki wymagana jest gra podstawowa: Neuroshima Hex 3.0.
Nr katalogowy:
NHDESTR
Akcesoria w zestawie:
- 35 żetonów Ludzi Pustyni
- 2 znaczniki Ludzi Pustyni
- 3 znaczniki Uniku
- 11 znaczników Podłoża
- 2 znaczniki Boli
- 1 instrukcja
- Instrukcja w języku polskim
- Instrukcja w języku angielskim
Pozostałe parametry:
Zabawki
-
Baterie w zestawie:
Nie
-
Czas gry:
30
-
depth:
20
-
height:
130
-
Max. liczba graczy:
4
-
Min. liczba graczy:
2
-
Płeć:
Dziewczynki, Chłopcy
-
Produkt na baterie:
Nie
-
Rodzaj:
Strategiczne i ekonomiczne
-
Wersja:
Dodatek
-
Wersja językowa:
Polska
-
width:
100
-
Wymagania wiekowe:
13
-
Zasilanie:
Nie dotyczy