Wczytuję dane...
Model: 946430
Czas wysyłki 48 godzin
Dostępność produktu:
Produkt dostępny!
Producent: lucky duck games

Gra Nieświadomy umysł

Na przełomie XIX i XX wieku austriacki neurolog Zygmunt Freud stworzył rewolucyjną teorię zwaną psychoanalizą, związaną z badaniem nieświadomego umysłu. Niebawem uczniowie i zwolennicy Freuda zaczęli spotykać się regularnie w jego mieszkaniu co środę, aby dyskutować o psychologii i symbolice marzeń sennych. Grupa ta - Środowe Towarzystwo Psychologiczne - zapoczątkowała światowy ruch psychoanalityczny.

Jako członek tego stowarzyszenia dążysz do stworzenia nowych technik terapeutycznych, założenia praktyki, zwiększenia liczby pacjentów i stania się najwybitniejszym współczesnym Freuda. Aby to osiągnąć, będziesz dzielić się spostrzeżeniami, dyskutować o pomysłach z innymi członkami i publikować teorie. A żeby zachować bystrość umysłu, prawdopodobnie będziesz potrzebować kawy. Dużo kawy.

Nieświadomy umysł to gra o zarządzaniu zasobami, w której występują takie elementy jak budowa silniczka, poruszanie się na rondlach oraz łańcuszki akcji.

W swojej turze umieszczasz 1 albo 2 pomysły na planszy, aby wykonywać różne akcje, takie jak rozbudowa swojej planszy, dobieranie i zagrywanie kart badań oraz poruszanie się po mapie Wiednia. To, gdzie umieścisz swoje pomysły, wpłynie także na ruch kałamarza na rondlu twojej planszy, aktywując rząd i kolumnę wcześniej przygotowanych płytek z efektami. Najważniejszym zasobem w grze (oprócz słynnej wiedeńskiej kawy) są wglądy w psychikę pacjentów. Będziesz potrzebować wglądów w różne aspekty na różnych poziomach, by interpretować marzenia senne pacjentów: od jawnych aż po ukryte, nieświadome pragnienia. Analiza snów pozwoli ci zdjąć z pacjenta traumę i zyskać zasoby, nowe zdolności czy punkty zwycięstwa.

Wraz ze wzrostem reputacji poszczególnych terapeutów wiedeńskiej grupy rośnie reputacja Freuda. Gdy osiągnie ona odpowiedni poziom, następuje koniec gry i zwycięstwo gracza z największą liczbą punktów.

Nr katalogowy:

LKY UCM-R01-PL              

Akcesoria w zestawie:

  • 2 x Plansza główna
  • 4 x Plansza gracza
  • 4 x Tarcza wglądu
  • 60 x Płytka notatnika
  • 9 x Płytka rozpraw
  • 7 x Płytka celów lokacji
  • 4 x Plansza gabinetów
  • 24 x Żeton dzielnic
  • 20 x Świetny pomysł
  • Żeton startowego gracza
  • 48 x Karta marzeń sennych
  • 24 x Karta pacjenta
  • 4 x Karta gabinetu
  • 36 x Karta badań
  • 29 x Przezroczysta karta traumy
  • Podajnik na karty traumy
  • 4 x Drewniana figurka profesorów
  • Drewniana figurka Freuda
  • 4 x Figurka kałamarza
  • 24 x Znacznik pomysłu
  • 52 x Znacznik wglądu
  • 5 x Znacznik reputacji
  • 4 x Znacznik punktacji
  • 4 x Znacznik kawy
  • 4 x Znacznik puzderek
  • 8 x Znacznik terapii
  • Instrukcja
  • 4 x Pomoc graczy

Moduły:

  • Figurka dziennikarza
  • Figurka fajerwerków
  • 6 x Nakładka lokacji

Solo:

  • 16 x Karta stołu spotkań
  • 9 x Płytka akcji notatnika
  • 8 x Nakładka klientów
  • Żeton kałamarza
  • Żeton strzałki kompasu
  • Instrukcja
  • 2 x Karta pomocy
  • Instrukcja

Pozostałe parametry:

Zabawki

  • Baterie w zestawie: 

    Nie

  • Czas gry: 

    120

  • depth: 

    80

  • height: 

    315

  • Materiał: 

    Tektura, Papier / Makulatura

  • Max. liczba graczy: 

    4

  • Min. liczba graczy: 

    1

  • Oznaczenia: 

  • Płeć: 

    Chłopcy, Dziewczynki

  • Produkt na baterie: 

    Nie

  • Rodzaj: 

    Strategiczne i ekonomiczne, Planszowe

  • Wersja: 

    Podstawa

  • Wersja językowa: 

    Polska

  • width: 

    315

  • Wymagania wiekowe: 

    12

  • Zasilanie: 

    Nie dotyczy