Regulator Redox EVO 100A
Uniwersalny regulator Redox EVO 100A do silników bezszczotkowych przeznaczony do użytku w modelach samolotów i helikopterów.
Możliwość szybkiego programowania zworkami zarówno z poziomu dedykowanej karty programującej (Redox Evo program card)
jak i za pomocą drążka przepustnicy w specjalnym trybie programowania (instrukcja programowania załączona do regulatora).
Programowalne tryby pracy regulatora:
- Typ akumulatora: NiMH + NiCD / LiPo + LiIon (domyślnie)
- Sposób odcięcia przy niskim napięciu: Redukcja mocy (domyślne) / "twarde" odcięcie zasilania
- Progi odcinania napięcia: niski, średni, wysoki (LiPo 2,8V / 3,0V / 3,2V / celę; NiMH 0% / 60% / 65% woltażu początkowego)
- Kąt wyprzedzenia (Timing silnika) (auto/niski/wysoki)
- Krzywa startu: miękka (domyślne) / liniowa
- Tryb lotu (Governor): wyłączony (domyślny) / Helikopterowy
- Kierunek pracy silnika: regularny (domyślne) / wsteczny
- Przywrócenie domyślnych wartości fabrycznych wszystkich programowalnych ustawień regulatora
- 2 tryby pracy hamulca: (wyłączony - zwolnienie obrotów / włączony - momentalne zatrzymanie)
Dane techniczne:
Długość: | 81 mm |
Szerokość: | 36 mm |
Wysokość: | 14 mm |
Waga: | 89g |
Napięcie pracy: | Lipo 2-6s (7,4 - 22,2V) lub 5-18 ogniw NiXX (6 - 21,6V) |
Max. chwilowe natężenie: | 120A |
Stałe natężenie prądu: | 100A |
BEC: | 5V/6A |
Konektory: | niezarobione kable (od silnika) / wtyk XT-90 (od akumulatora) |